[cstex] Balík hyperref a velikost stránky A4

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." lpr at pontex.cz
Thu Feb 15 08:12:00 CET 2007

Zřejmě máte pravdu - upravil jsem Test.tex tak, že specifikuji "a4paper"
v rámci \documentclass:

\documentclass[11pt,a4paper]{article}

\usepackage[cp1250]{inputenc}
\usepackage{czech}
\usepackage{hyperref}

% \showthe\pdfpagewidth

\begin{document}

% \showthe\pdfpagewidth

Aaaaaaaa aaaaaa aaaaaa aaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa aa
bbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbbbbbbb bbbbbb bbbbbbb

\end{document}

Vygenerovaný .pdf je 8.27 x 11.69 in - jak potřebuji. Varianta s přímým
nastavením \pdfpagewidth také funguje:

\documentclass[11pt]{article}

\usepackage[cp1250]{inputenc}
\usepackage{czech,a4wide}

\showthe\pdfpagewidth

\usepackage{hyperref}

\showthe\pdfpagewidth

\begin{document}

\showthe\pdfpagewidth

\pdfpagewidth=210mm
\pdfpageheight=297mm

\showthe\pdfpagewidth % TEĎ JE TEPRVE ŠÍŘKA STRÁNKY ZMĚNĚNÁ

AAAAAA

\end{document}

Lukáš Procházka