[cstex] Barevný rámeček, LaTeX

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Feb 12 22:55:37 CET 2007

Dobry den, do toho ramecku vkladejte ne quote ale minipage.

Ten soubor z odkazu, to by mohlo byt shadethm.sty

R.M.

Mgr. Robert Marik, Ph.D.                 (Robert Ma\v r\'\i k)
Dpt. of Mathematics, Mendel University Brno   (www.mendelu.cz)
Zemedelska 3
613 00 Brno, CZECH REPUBLIC

tel:+420 5 4513 4030

On Mon, 12 Feb 2007, Marek Stopka (M4r3k) wrote:

> Dobrý den, snaŞím se něco vysåzet s barvama a måm problÊm, Şe mi nejde
obarvit toto.

\begin{quote}
\textsl{\textbf{Klid nebo pohyb tÄ›les určujeme vĹždy vzhledem k jinĂ˝m
tělesům. Stav klidu nebo pohybu těles je vŞdy relativní.}}
\end{quote}

chtÄ›l bych aby celĂ˝ text byl v rĂĄmečku obarvenĂ˝ nejakou barvou s okrajem.
ZkouĹĄel jsem to celĂŠ umĂ­stit do

\fcolorbox{blue}{red}{
\begin{quote}
\textsl{\textbf{Klid nebo pohyb tÄ›les určujeme vĹždy vzhledem k jinĂ˝m
tělesům. Stav klidu nebo pohybu těles je vŞdy relativní.}}
\end{quote}
}

ale bohuĹžel to nefunguje a Latex pĂ­ĹĄe chybu "LaTeX Error: Something's
wrong--perhaps a missing
\item." a text se nezalamuje, nevĂ­te tedy jak korektnÄ› umĂ­stit tento
text do barevného rámečku aby se text zalamoval? Líbí se mi jak to
mají ve studijních materiålech na http://mathonline.fme.vutbr.cz/ například
v dokumetu http://mathonline.fme.vutbr.cz/download.aspx?id_file=455 ta
definice v červenĂŠm rĂĄmečku. NevĂ­te tedy jak udÄ›lat takovĂ˝ rĂĄmeček?

PĹ™edem dÄ›kuji za odpověď.
--
S pozdravem / Best regards
Marek Stopka