[cstex] Barevný rámeček, LaTeX

Marek Stopka (M4r3k) marekstopka at gmail.com
Mon Feb 12 22:13:48 CET 2007

Dobrý den, snažím se něco vysázet s barvama a mám problém, že mi nejde
obarvit toto.

\begin{quote}
\textsl{\textbf{Klid nebo pohyb těles určujeme vždy vzhledem k jiným
tělesům. Stav klidu nebo pohybu těles je vždy relativní.}}
\end{quote}

chtěl bych aby celý text byl v rámečku obarvený nejakou barvou s okrajem.
Zkoušel jsem to celé umístit do

\fcolorbox{blue}{red}{
\begin{quote}
\textsl{\textbf{Klid nebo pohyb těles určujeme vždy vzhledem k jiným
tělesům. Stav klidu nebo pohybu těles je vždy relativní.}}
\end{quote}
}

ale bohužel to nefunguje a Latex píše chybu "LaTeX Error: Something's
wrong--perhaps a missing
\item." a text se nezalamuje, nevíte tedy jak korektně umístit tento
text do barevného rámečku aby se text zalamoval? Líbí se mi jak to
mají ve studijních materiálech na http://mathonline.fme.vutbr.cz/ například
v dokumetu http://mathonline.fme.vutbr.cz/download.aspx?id_file=455 ta
definice v červeném rámečku. Nevíte tedy jak udělat takový rámeček?

Předem děkuji za odpověď.
--
S pozdravem / Best regards
Marek Stopka