[cstex] �íta�e

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Feb 10 01:36:13 CET 2007

2007/2/10, Marek Stopka <marekstopka at gmail.com>:
> no já bych chtěl nulovat section,subsection i subsubsection :-) Ale díky,
> jedná blbá chybička a jak dlouho jsem si s tím hrál :-) Díky za pomoc.
> Kdyby někdo věděl jak na to nulování, byl bych velice rád.

Úplně stačí \newcounter{priklad}[subsubsection], vše ostatní LaTeX
udělá za Vás. Zkuste si to.

Ještě poznámka: standardně Vám LaTeX nahlásí, na kterém řádku došlo k
chybě. Abyste našel přesné místo, což je při ladění definice maker
důležité, musíte do \errorcontextlines nastavit počet úrovní expanze,
Když si nastavíte \errorcontextlines=1000 a zkusíte ten chybný příklad
znovu, dozvíte se, že k chybě došlo při expanzi \value. Pak byste
nemusel dlouho tápat.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/