[cstex] �íta�e

Marek Stopka marekstopka at gmail.com
Sat Feb 10 01:21:12 CET 2007

no já bych chtěl nulovat section,subsection i subsubsection :-) Ale díky,
jedná blbá chybička a jak dlouho jsem si s tím hrál :-) Díky za pomoc.
Kdyby někdo věděl jak na to nulování, byl bych velice rád.

Dne Sat, 10 Feb 2007 01:16:20 +0100 Zdenek Wagner
<zdenek.wagner at gmail.com> napsal/-a:

> Stačí místo \value pouřít \arabic. nemáte tam však to nulování.
> Protože používáte třídu article, asi chcete nulovat v \subsection.
> Makro by pak mohlo vypadat takto (tentokrát již ověřeno):
>
> \newcounter{priklad}[subsection]
> \newcommand{\priklad}[2]{
> \stepcounter{priklad}
> \begin{flushleft}
> \textbf{Příklad \arabic{priklad}: \newline}
> \end{flushleft}
> \begin{flushright}
> [#2]
> \end{flushright}
> }

Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/