[cstex] rustina a MIKTeX

Josef Polách josef at polach.org
Fri Feb 9 20:46:19 CET 2007

Viktor Patras napsal(a):
> omlouvam se za poznamku k mozna jasne veci, ale velmi se bavim nad
> vyjadrenimi typu:
>
> Klavesnice byla sestavena tak, ze na hlavni rade jsou pismena, jez se
> pouzivaji nejcasteji, na horni pak mene casto, na dolni jeste mene. Pricemz
> je tam jeste nejaka motoricka logika stridani prstu, ale to uz si nepamatuji.
> Toto oceni zejmena ti, jez se ucili psat vsema deseti (kvuli kterym se to take
> tak sestavilo).

A já jsem zase c(etl dost odlišný názor.

http://technet.idnes.cz/proc-se-na-klavesnici-blbe-pise-byl-to-zamer-fka-/hardware.asp?c=A061208_170724_hardware_dno

Nicméne( to klidne( mohlo být ješte( tr(eba úplne( jinak.
Historie c(asto kecá a skutec(né pohnutky autoru* c(asto znají
jen oni sami.

Pohoda, hezký den

Josef

--