[cstex] Vyska parboxu

MartinJerga at gmail.com MartinJerga at gmail.com
Wed Aug 8 10:16:50 CEST 2007

dobry den,
Chcel by som vas poziadat o pomoc. Potreboval by som zistit vysku
parboxu s textom. rozmyslal som nad tym ze by som to zabalil do hboxu
a z neho tu vysku vycital.

\newlength{\vyska}
\newbox\tabulka
\setbox\tabulka=\hbox{\parbox{8cm}{
Lorem ipsum dolor sit amet,
consecte lis a risus sed ante rhoncus ultriciefaaaa
[...]
 ultriciefaaaaaaaaaaaas.
}}

\setlength{\vyska}{\ht\tabulka}

toto mi vsak nefunguje. ak nasledne niekde pouzijem \vyska LaTeX
vyhlasi chybu "missing number, treated as zero"
Ak mate nejaky napad ako ziskat vysku toho parboxu budem rad ak sa on
podelite.
Martin Jerga