[cstex] citace a zahlavi

jan.busa at tuke.sk jan.busa at tuke.sk
Mon Apr 30 10:11:42 CEST 2007

Dobry den,

nie som ziaden odbornik na BibTeX, ale v The LaTeX Companion sa pise:

plain - Zdroje sa cisluju podla abecedy a odkazy pouzivaju cisla.
unsrt - Odlisuje sa od stylu plain tym, ze sa publikacie cisluju podla
poradia citovania.

Snad by teda mohlo byt
\bibliographystyle{unsrt}

Ak chcete dat nejaky odkaz len do zoznamu literatury, pouzite prikaz
\nocite{key}

Prijemny den

      Jano Busa