[cstex] citace a zahlavi

kozisekp at gmail.com kozisekp at gmail.com
Sun Apr 29 17:11:25 CEST 2007

Dobry den, mam dva problemy s Latexem. Jsem v tom zacatecnik a tak problemy
resim za pochodu.
1) Mam v souboru xxx.bib nekolik citaci. Kdyz se jen na nekolik z nich
odkazu v textu tak se radi podivne. Jde nejak udelat, abych mel citace
razena a cislovane podle vyskytu v textu??? Pak bych tam chtel mit i ty
citace, ktere primo v textu nezminuji, proste jsem z nich jen cerpal
moudra;))

2) Mam v tom textu cislovani stranek v zahlavi a je tam take vzdy nazev
kapitoli. Problem je v tom, ze ten text kapitoli je mnohem vetsi nez nazev
"Kapitola" v tom zahlavi. S tim zahlavim souvisi i problem, ze vzdycky na
strance kde zacina kapitola je to cislovani stranek zase dole, a ja bych
chtel mit vsechno pekne stejne...tzn. vsechno v zahlavi nahore? Jde to
nejak

Vsem predem dekuji