[cstex] ConTeXt a plainovska makra a aplikace II.

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Apr 25 11:03:47 CEST 2007

Dobry den.
Hura... vypada to ze \nejnormalnejsiinput funguje !!! Aspon ty 00000 se
tam uz neobjevuje... Upozornuji na to, ze logovaci soubor je pro mne
spanelska vesnice, takze musi spis jini posoudit, zda uz je vse OK, a ne
jen vnejsi slupka (tj. to jak se tvari navenek vysledny PDF vystup).

Na adrese http://shared.hajtmar.com/demo-funkcni.zip  (35 KB)  najdou
zajemci dle rady pana Olsaka opravenou verzi jeho aplikace SCANCSV.
Je to vcetne demonstracniho ukazkoveho prikladu, vcetne logu a pdf
vystupu...

Omlouvam se, pokud to vypadalo tak, ze jsem dlouze psal a nic nedelal.
Svuj notebook, na kterem mam nainstalovany ConTeXt jsem mel na
pracovisti a ne doma, takze jsem to nemohl vyzkouset. Dlouhy mail jsem
psal brzy rano doma na pocitaci sve zeny...
Hned jak jsem mel volnou hodinu (nastesti ve stredu je to v pohode) tak
jsem opravu pana Olsaka zapsal a vyzkousel ... A hned napoprve to zacalo
fungovat...

Komu cest tomu cest... Je videt, ze pan Olsak zna dokonale vnitrnosti
plainu a ma velkou intuici predpokladat, co by se nemuselo ConTeXtu libit.
Mnohokrat dekuji za vyreseni problemu...

Pokud mohu pana Olsaka touto cestou pozadat aby makro
scancsv-context.tex, nachazejici se v zazipovanem souboru na adrese
http://shared.hajtmar.com/demo-funkcni.zip  pripadne jeste jednou
prohledl dal mu pripadnou "fazonu", pripadne ty svoje upravy trochu
okomentoval a umistil jej do sveho ftp uloziste pro potreby ostatnich
ConTeXistu... je to koneckoncu jeho dilo ...

Jeste jedenkrat moc dekuji  ...

PS: Vsem jeho aplikaci doporucuju ...

Jarda Hajtmar