[cstex] ConTeXt a plainovska makra a aplikace II.

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Apr 24 15:14:53 CEST 2007

On Tue, 24 Apr 2007, Zdenek Wagner wrote:

> Prozatim sice nejsem zainteresovany clovek, ale skupina ma vyhodu v
> tom, ze se archivuje a je (alespon doufam) prohledavatelna i pres
> google, takze v budoucnu by tyto maily mohly nekomu pomoci.

Myslel jsem, ze pribeh o tom, ze jeden clovek ma problem (a naprosto
nelogicky chce me plainovske makro pouzit v makrooblude zvane ConTeXt),
jiny clovek za nej vytvori podrobny log, dalsi clovek ten log precte, ale
nemuze experimentovat, tj. pouze navrhuje, co by se dalo vyzkouset,
pritom se mu pri pretahovani casti logu do mailoveho klienta tento utrhne
z retezu, sotvaze zavetri znak ^^X, ...

tak ze toto mozna plno lidi nezajima. Zajima je az vysledek, kde je chyba.
Ten vysledek, predpokladam, do konference pujde. Pokud se k nemu dobereme
pres veskere prekazky zpusobene tim, ze kazdy udela jen cast k reseni
problemu a znak ^^X ciha v zaloze a kdy muze, tehdy uskodi.

Zdravim

Petr Olsak