[cstex] Bibtex nastaveni stylu

ace.klimax at volny.cz ace.klimax at volny.cz
Thu Apr 19 16:17:43 CEST 2007

> nevím, jestli jste zkoušel csplainnat.bst
> (http://www.abclinuxu.cz/blog/Drobnosti/2007/3/18/173308), ale je to asi to
> nejlepší, co se mi podařilo najít. Pokud někdo víte o něčem lepším, také bych
> to uvítal.
>
> S pozdravem
> Michal Růžička
>
> --
> Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz>
> http://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/
> PGP key fingerprint: 1CB2 41B9 F029 4B47 EECD  9BDA 90C9 CEB0 524C DACB

tak jsem se zkousel na csplainnat.bst podivat, ale asi ho budu muset
trochu editovat (pokud to pujde a ja tomu budu rozumnet), je tam porad
par veci, ktere dela spatne

1) nechapu jakym zpusobem vybira tu ocitovanou cast v prvni hranate
zavorce, jelikoz si do ni sam generuje text podle vlastniho uvazeni a
mekdy z toho vydou vazne zajimave veci ([Ramjee - Kyun(2006)Ramjee,
Kyun]??)
2)Prijmeni autoru pise velkym pismen, ale ne kapitalkami, jak by bylo
spravne, jakoukoliv diakritiku napise malym pismem (PEšEK)
3) a ted si nejsem jist, zda se nepletu, ale myslim, ze jmeno autora
ma byt vypsano taky cele a ne jen prvni pismeno s teckou

prikladam ukazku i obrazkove
http://img184.imageshack.us/img184/787/tex01oc7.png