[cstex] Problem s balickem geometry pri prekladu cslatexem

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Tue Apr 17 09:33:16 CEST 2007

Petr Olsak wrote:

> Nevim, proc nekoho napada opravovat problem na nespravnem miste, tj.

Prave proto, Petre, co jsem jiz napsal, tj. ze to zpusobuje vice
PRAKTICKYCH problemu, se kterymi pak nejeden uzivatel zapoli, nez
(spise) TEORETICKYCH problemu zkusenemu uzivateli, ktery kdysi 'nahodou'
pouzil \pdfoutput velmi specifickym zpusobem.

Vysledkem pro zmateneho uzivatele muze byt zaver 'on ten (La)TeX moc
nefunguje/je slozity/...' a dobra vira, ze s nim bude mit mene problemu,
nez s wordem, je ta tam.

Ano pripoustim, je to nesystemove reseni. Pro nej nemam motivaci a tak
jsem navrhl, co jsem navrhl. Pokud se nekdo pusti do toho systemoveho
(oslovovat autory balicku, ev. sirit osvetu v nejake LaTeX dokumentaci
autorum balicku) budu mu samozrejme pevne drzet palce.

Vit Zyka

> [...]
> hodnotu 2.
>
> Prosim, reste to bugreportem balicku geometry.
>
> Neni mozne vymyslet zakladni makra formatu (v tuto chvili cslatex) tak,
> aby byla odolna vuci vsem zverstvum v baliccich, ktere se mozna nekdy
> pouziji.
>
> Tazateli je mozno poradit, at v pripade cslatexu (bez pdf) prida
> provizorne na zacatek sveho dokumentu \let\pdfpagewidth=\undefined, ale
> rovnez, at se angazuje v tom bugreportu.
>
> Myslim, ze jsem na tomto listu tento problem pred nekolika lety
> zahledl, doporucil jsem bugreport, ale zda se, ze se v te

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com