[cstex] Problem s balickem geometry pri prekladu cslatexem

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Tue Apr 17 08:20:17 CEST 2007

Petr Uher wrote:
> Dobry den!
> Pri pouziti balicku geometry a prekladu cslatexem mi prekladac hlasi
> chybu:
>
> ! Undefined control sequence.
> \Gm at checkdrivers ...fined \else \ifnum \pdfoutput
>                                                   =\@ne \Gm at setdriver
> {pdfte...
> l.37 \begin{document}
>
> Vubec si s tim nevim rady. Pri prekladu pomoci pdfcslatexu ani latexu
> se tato chyba nevyskytuje.
>
> Zde je zacatek zdrojaku:
>
> \documentclass[12pt,notitlepage]{report}
> [...]

% Rychle reseni pro preklad cslatexem:
\newcount\pdfoutput

> \usepackage{fancybox}
> \usepackage{graphicx}
>
> \usepackage[a4paper,top=25mm,bottom=25mm,left=40mm,right=25mm,nohead,dvips]
> {geometry}
>
> \begin{document}
>
> Pouzivam MiKTeX 2.5.
> Petr Uher

format cslatex se snazi zamest stopy o pdftexu, kdyz se i na format
cslatex spousti binarkou pdftex tim, ze definuje
   \message {jobname=cslatex with pdftex, DVI output initialised.}
   \pdfoutput=0
   \let\oripdfoutput=\pdfoutput \let\pdfoutput=\undefined
ale geometry testuje pritomnost pdftexu takto
   \ifx\pdfpagewidth\@undefined\else
     \ifnum\pdfoutput=\@ne
       \Gm at setdriver{pdftex}%
     \fi
   \fi
ukazuje se, ze to zpusobuje vice paktickych problemu, nez praktickeho
uzitku. Mel by se k tomu vyjadrit nekdo, kdo pouziva latex, osobne bych
ta \let smazal. Jina cesta je pridat \let\pdfpagewidth\@undefined, ale
kdo vi, zda jiny tvurce nejakeho balicku nebude testovat jiny primitiv,
napr. \pdfpageheight.

Vit Zyka

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com