[cstex] \item v ConTeXtu...

Jakub Šťastný knava.bestvinensis at gmail.com
Fri Apr 13 22:23:59 CEST 2007

Z toho si nic nedelejte, s dokumentaci ke ConTeXtu je to vice nez zalostne
:/ Teda IMHO, ale treba jsem jen rozmazlenej z povedene dokumentace k Ruby

Krasny den,

Stastny

12.4.07, Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz>:

> Jejda... trapas.. ja to tusil ...
> Asi je na case si to PDFko ktere porad ctu v notebooku vytisknout ...
> Jen doufam, ze to v ceskem manualu ConTeXtu v poslednim Zpravodaji neni
> :-) to bych asi musel resit navstevou ocniho lekare ... nebo psychiatra
>
> Mnohokrat dekuji ..
>
> Jarda Hajtmar

> ConTeXtu

> plainu?

> upravach

Se srdečným pozdravem Jakub Šťastný

Prosím neposílejte mi přílohy ve formátech doc, ppt, pps, wmv a podobně.
Existuje spoustu kvalitních svobodných alternativ, které se (narozdíl od
zmíněných) řídí standardy. Například OASIS standard pro psaní
strukturovaných, textových dokumentů je formát odt. Děkuji.