[cstex] \item v ConTeXtu...

Jano Kula jano.kula at tiscali.cz
Thu Apr 12 15:31:03 CEST 2007

Dobrý den,

Jaroslav Hajtmar wrote:

> Existuje prosim v ConTeXtu nejake prostredi, ktere by se chovalo tak,
> abych byl schopen vytovorit seznam s pouziti \item jako v obycejnem plainu?
>
> Priklad :
>
> \item {1A)}  Polozka 1
> \item {2A)} Polozka 2
>
> atd...
>
> jde mi o to, ze jsem nikde nenasel zpusob, jak obejit automaticke
> cislovani v prostredi :

Jiz uvedene \sym{neco} je zrejme to, co hledate. Obecneji si muzete
definovat vlastni "cislovani":

\defineconversion[strange][zdenek,petr,arnost,vit,jaroslav]

\startitemize[strange][stopper=),width=20mm]
\dorecurse{20}{\item polozka}
\stopitemize

Jestli je v urovnich nejaka logika, pak se nove cislovani da resit i
makrem, ktere je parametrem v \defineconversion.

> PS1: Chci se zeptat, zda clenum teto konference nevadi, ze zde zacina
> zaznivat spousta dotazu na ConTeXt (tedy ode mne je to uz nekolikaty
> dotaz). Existuje neco podobneho jako je konference CsTeX v cestine pro
> ConTeXt abych tuto konferu zbytecne nezatezoval svymi dotazy?? V
> anglictine si sice poctu a rozumim, ale formulovat v anglictine dotazy k
> mym problemum je pro mne hodne neefektivni.

Mne to nevadi, LaTeX taky nema oddeleny mailing list.

> 2. Chybi mi jakysi "ConTeXt naruby" jako u plainu ...

Nejdriv musi vyjit "ConTeXt book".

Jano Kula