[cstex] prostredi description - dlouhy prvni radek

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri Apr 6 08:33:55 CEST 2007

Zkuste se podivat do TeXbooku naruby (k doklikani na www.cstug.cz, ale
jestli se tim chcete zabyvat hloubeji tak doporucuji zakoupit knihu) na
hesla \hangindent,\hangafter (jak tu radili prede mnou), dale \leftskip
a vubec zalamovani do odstavcu. Urcite tam najdete popsano jak, proc a o
kolik jsou radky odsazeny a toho si vyberete co potrebujete. Je to
kapitola 6.5 - Tvar odstavce a reseni bez hangindent a hangafter je treba

\parindent=-2em \leftskip=2em

(str. 235)

a potom nastavte zase \parindent i \leftskip na 0pt, aby to neplatilo az
do konce dokumentu.

R. Marik