[cstex] prostredi description - dlouhy prvni radek

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Thu Apr 5 21:23:06 CEST 2007

Tady by pomohlo pridat \hangindent{delka}, napr. \hangindent{1ex} a
\hangafter1, ta jednicka rika, ze se ma odsadit po prvnim radku.
Celkove tedy neco takoveho:
\def\polozka#1#2{\par\noindent\hangindent{1ex}\hangafter1\medskip\textbf{#1}:
#2\par}
Problem je ovsem v pripade, kdyz se vam *nazev* roztahne na vic radku a
odsazeni chcete az pak. Osobne nevim jak na to, ale predpokladam, ze
nekdo zkusenejsi Vam poradi.
Pisu to jen z hlavy bez zkouseni, snad tam nemam chyby.

Jiri Zelinka