[cstex] posecteni MiKTeXu

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Apr 3 11:24:09 CEST 2007

Zdenek Wagner napsal(a):

>To je odkaz na soubory z csplainu. Pokud mate nainstalovan csplain,
>bude vse fungovat. Ja je mam v adresari .../texmf-dist/tex/csplain/

Dobry den.
Podivejte se ale do sve instalace, jestli tam nemate najakou starsi
verzi czhyph.tex resp.
skhyph.tex. Napr. v me instalaci byla verze czhyph.tex s prvnim radkem
%% czhyph.tex, Petr Olsak, Oct 2002.
Soubory p. Tesarika jsou jine!
Na to je dobre mit localtexmf, kde se hleda driv. Jednotlivym formatum
se da rict,
ve kterych adresarich jednotlivych stromu se ma hledat, takze se snaze
udrzuji
ruzne verze (cslatex, latex s babelem a novymi soubory p. Tesarika apod.)

Zdravi
               Jaromir Kuben