[cstex] MIKTeX: full or basic

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Apr 26 09:39:13 CEST 2007

Zdravim,

pred par mesiacmi sme sa tu bavili o rustine v MIKTeXu a spomenul som
medzi recou, ze som nainstaloval plnu verziu MIKTeXu 2.5
(je to takmer 1Gb). Vsimol som si, ze to ide o poznanie pomalsie, nez
predosla verzia (2.4). Dostal som aj nato odpoved - je to tym, ze tam je
nenormalne vela suborov - kym sa to prehlada, potrva to. Na pocitaci, kde
je 2.5 nepracujem a kolega nepouziva MIKTeX, ale EMTeX. Teraz som vsak
jednemu kolegovi (zo susedneho ustavu) pomahal doladovat PDF animaciu.
On ma verziu 2.5 full a tak ma furt sekalo, ze tolko treba cakat na
preklad na jeho pocitaci. Dnes som si v kancelarii odinstaloval full 2.5 a
znovu nainstaloval - 2.5 basic. Na disku je len 105 Mb. Refresh prebehne
za 8 sekund (pri plnej verzii takmer minutu). Pri 2.4 basic refresh trva
necelu sekundu.

Pustil som preklad animacie a bumm, trva to rovnako dlho - cca 7 sekund.
Na "mojej" masine s MIKTeX 2.4 basic to trva necelu sekundu!

Tak teraz neviem, cim to moze byt. Je to prilis velky rozdiel. Na vine
moze byt aj samotny pocitac (2.4 mam na inom nez 2.5), pritom ten s 2.5
je rychlejsi (ostatne aplikacie idu o poznanie rychlejsie nez na "mojej"
masine).

Zdravim
Ladislav Bitto