UTF8 a plain; plain-->CSplain; LaTeX-->CSLaTeX

Jakub Šťastný knava.bestvinensis at gmail.com
Sat Sep 30 19:34:22 CEST 2006

Dekuji. Tak jsem to zas zkousel, no, dopadlo to tak, ze jsem radeji
nainstaloval TeXlive, ktery se zrovna tak prihodne vyskytuje jak v Etchi,
tak v Edgym...Tohle je defaultni stav:

csplain         pdfetex         -       -translate-file=cp227.tcx *
csplain.ini
pdfcsplain      pdfetex         -       -translate-file=cp227.tcx *
csplain.ini
cslatex         pdfetex         -       -translate-file=cp227.tcx *
cslatex.ini
pdfcslatex      pdfetex         -       -translate-file=cp227.tcx *
cslatex.ini

Je to odkomentovane, ale o utf8 ani ň. Dole je s utf8 tento radek:

utf8mex         pdfetex         mexconf.tex     -enc *utf8mex.ini

Tak nevim, co teda s tim. Takhle defaultne mi to opet nefunguje. Snazil jsem
se na netu hledat, bohuzel jsem nenasel nic dostatecne blbovzdorneho, a kdyz
jsem dneska uz podvacate pregenerovaval format podle nejakeho "zaruceneho"
reseni kdesi z internetu, tak to uz mne prestalo bavit...Proste bych
potreboval funkcni CSplain, uz to resim pres mesic...(ten CSLaTeX vem cert,
bez toho se obejdu, ale bez CSplainu proste ne). Kazdopadne za rady moc dik,