UTF8 a plain; plain-->CSplain; LaTeX-->CSLaTeX

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Sun Sep 10 12:16:00 CEST 2006

Ten druhy problem je zpusoben tim, ze se nacetl czech.sty z babelu
misto czech.sty z cslatexu. Nicmene v csplainu vubec czech.sty
nepotrebujete. Problem s kodovanim vyresite pouzitim encTeXu. Musite
znovu vygenerovat format. Nevim presne, jak je to udelano v teTeXu,
ale v TeXLive staci pustit texconfig, z nej pustit "Formats" a otevre
se Vam fmtutil.cnf ve vimu. Tam podle komentaru najdete prikazy pro
formaty bez encTeXu, ktere je nutno zakomentovat, a odpovidajici
zakomentovane prikazy pro formaty s encTeXem, ktere naopak
odkomentujete. Program texconfig pak zjisti, ze se zmenil konfiguracni
soubor a formaty pregeneruje. Pokud budete fmtutil.cnf editovat primo
bez texconfig, musite pote pregenerovat formaty rucne pomoci

fmtutil --byname pdfcsplain

apod.

--
Zdeněk Wagner