Slovencina v bookmarkoch

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Sep 18 11:16:24 CEST 2006

Martin napsal(a):

>Dobry den!
>Uz sa tu na tuto temu viackrat diskutovalo - nasiel som, ze treba
>pouzit option unicode pre hyperref.
>U mna to z nejakeho dovodu nezafungovalo - bookmarky su stale rovnake
>:-(
>Navyse mam teraz problem s prikazom \C (vid nizsie)
>
>pouzil som:
>cspdflatex bkm
>
>chybove hlasky:
>! LaTeX Error: Command \C already defined.
>               Or name \end... illegal, see p.192 of the manual.
>
>LaTeX Warning: Command \C invalid in math mode on input line 17

> [...]
Dobry den.
Bez pouziti \inputenc zalozky nebudou v Acrobatu v poradku (soubor *.out
je chybny). To ma ale zase za nasledek
spatene citelne log soubory, chybne trideni rejstriku (pro jeho finalni
verzi je to treba vypnout) a pod.
P. Olsak na mou prosbu vyvinul nastroj, jak to obejit. Jeho popis je v
poslednim Zpravodaji
CSTUGu 1/2006 v clanku p. Olsaka, ktery clenove CSTUGu maji.  Sam balik
cnv je na
ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/makra/. Jeho pouziti je bezproblemove.
Zdravi
               Jaromir Kuben