Vzhled dokumentu (bylo: Re: Odsazeni odstavcu)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Sat Sep 16 17:41:40 CEST 2006

2006/9/16, Matej Kosik <kosik at fiit.stuba.sk>:

> Monoho dobrych veci je v samotnom tetex-u, este viac ich je v CTAN-e.
> To ze ich je vela, v tom problem nevidim. Problem je v tom, ako su

Pokud vim, nikdo tu nekritizoval mnozstvi jako takove, ale to, ze
LaTeXovy zacatecnik nevi, co a jak ma hledat.

> [...]
> distribucia, kde by volitelne veci boli ako samostatne Debianovske
> balicky. Vdaka radobybalickoch ako CTAN to potom vyzera ako to vyzera.
>
> S horeuvedenym pristup podla mna nie je spravny lebo potom by mohli
> zrusit kniznice (lebo sak knih je tak vela, ze keby som mal vsetky
> linearne prehladat tak moj zivot je prilis kratky na to, aby som nasiel
> to co potrebujem). Riesenim by bolo rozbitie megalo-tetex-u na
> samostatne casti, kazdy kusok by si udrzoval ten, kto ma on zaujem,
> vymyslenie vhodnych kategorii, facetov, otagovanie a vlozenie do

A prave na to jsou Debian TeXLive packages. Tomas Esser jiz dale teTeX
neudrzuje, ale pokracuje s podporou nastroju, ktere se z teTeXu
dostaly do TeXLive, napr. fmtutil a updmap. Na balickovacich systemech
by se leccos dalo zlepsit. Pokud mate konkretni napady, pripojte se k
listu texlive at tug.org, nebo se primo stante jednim z vyvojaru. Blizsi
informace najdete na www.tug.org

--
Zdeněk Wagner