Vzhled dokumentu (bylo: Re: Odsazeni odstavcu)

Matej Kosik kosik at fiit.stuba.sk
Sat Sep 16 15:01:49 CEST 2006

> ale kdyz se podivate na CTAN, co
> vsechno jiz je k dispozici, tak alespon ja mam pocit, ze sdi to radeji
> napisu sam, nez abych tu celou zaplavu prohlizel.

Monoho dobrych veci je v samotnom tetex-u, este viac ich je v CTAN-e.
To ze ich je vela, v tom problem nevidim. Problem je v tom, ako su
distribuovane a ako su organizovane. Mojim tajnym snom je minimalna TeX
distribucia, kde by volitelne veci boli ako samostatne Debianovske
balicky. Vdaka radobybalickoch ako CTAN to potom vyzera ako to vyzera.

S horeuvedenym pristup podla mna nie je spravny lebo potom by mohli
zrusit kniznice (lebo sak knih je tak vela, ze keby som mal vsetky
linearne prehladat tak moj zivot je prilis kratky na to, aby som nasiel
to co potrebujem). Riesenim by bolo rozbitie megalo-tetex-u na
samostatne casti, kazdy kusok by si udrzoval ten, kto ma on zaujem,
vymyslenie vhodnych kategorii, facetov, otagovanie a vlozenie do
Debianu.

Vas pristup (ak to prezeniem) by znamenal, ze kazdu dostatocne velku
kniznicu treba zatvorit, lebo "je tam vela knih, kto sa v tom ma
vyznat.".