Vzhled dokumentu (bylo: Re: Odsazeni odstavcu)

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Thu Sep 14 10:34:44 CEST 2006

Petr Sojka wrote:

> [...]
> http://ftp.cstug.cz/pub/CTAN/help/Catalogue/bytopic.html#classes
>
> Takze typicky petiminutovy navod pro uzivatele LaTeXu, ktery nechce
> programovat a hleda neco ne prilis nestandardniho, je
> 1) najdi par adeptu baliku v TeX Catalogue
> 2) pouzij texdoc ci texdoctk pro probrouzdani nachystane
>    dokumentace na texlive
> 3) vyber si dle 2) nejvhodnejsi styl a dle prikladu v dokumentaci
>    pouzij potrebne
>
> Procedura zminena vyse bezne netrva pri instalovane dokumentaci
> z texlive vice nez 10 minut a vede dle mych zkusenosti

Ten seznam je urcite uzitecny. Ale bez ukazkovych prikladu, ze kterych
je patrna uprava dane tridy, to znamena radove mnohem vice casu, nez
uvadite. A to i pro skoleneho texare.

Pokud tedy je nejaka (treba bakalarska) sila o zlepseni tohoto stavu,
primlouval bych se ne o znovuvynalezani kola, ale o rozvoj a zdokonaleni
toho soucasneho. Catalogue je dobry nastroj, vyuziva jej mnohem vetsi
komunita lidi, nez by byl potencial zgruntu nove bakalarky, a pro
studenta bude prace na mezinarodnim projektu mnohem vice prinosna.

Vitek Zyka

> Uzijte si pokladnici existujici pokladnici existujicich,
> zejmena LaTeXovych baliku.
>
> Petr Sojka

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com