Odsazeni odstavcu

Matej Kosik kosik at fiit.stuba.sk
Thu Sep 14 08:01:52 CEST 2006

Jirka Kosek wrote:

> Hmm, teď by to ještě chtělo něco ve funkcionalistickém stylu ;-)

Funkcionalisticky alebo funkcionalny? Ak si myslel funkcionalny, mohla
by to byt cesta (skoro urcite ju ale uz niekto skusal, nepozeral som).
Ak by sa minimalizovali veci, ktore musi robit TeX, t.j.
- ak by sa TeX-u podhodil len prud primitiv (nemusel by robit ziadnu
expanziu)
tak by sa minimalizovala nutnost ladit TeX kod. Vsetky high level veci
sa robili mimo TeX-u. Ak by to bolo dobre prostredie (ten kod by sa dal
ladit, bol by to slusny programovaci jazyk) tak by to mohlo byt
zaujimave. Keby som pracoval v oboru typografie, urcite by som po takom
nastroji patral a/lebo ho vyvijal.

DocBook som pozeral davno, tam som nepochopil zalezitosti ohladom
tvorby stylov. Pouzit sa to ale dalo v celku dobre. Az na to, ze tie
SGML/XML jazyky su ukecane. TeX naproti tomu je "jadrny", ale to je
otazkou zvyku. DocBook je tiez barok. Su tam nejake dobre vyvojove
nastroje? Da sa vyvijany kod ladit (v beznom zmysle slova)?