Odkaz na literaturu [1-3]

Jiri Vesely jvesely at karlin.mff.cuni.cz
Mon Sep 4 10:42:14 CEST 2006

Chtel bych jen podotknout, ze casopisy maji vetsinou svoji tradicni
upravu a ta nemusi byt v souladu s citovanou normou, a to i kdyz jde
o casopis vydavany u nas. Vzdy je clovek vice ci mene vazan tim,
jak se svym vytvorem chce nalozit. Zpravidla velkou volnost pripousti
skoly u disertacnich praci, nektere casopisy naopak poskytuji vlastni
makra pro upravu clanku a tem se clovek musi v mezich moznosti
prizpusobit.
Srdecne zdravi
Jiri Vesely

Jaromír Kuben napsal(a):

> Presne tak. V matematice se nic jineho nez hranate zavorky nepouziva.
> Zdravi
>                 Jaromir Kuben

Doc.Dr. Jiri Vesely, CSc               Phone:       (+420) 221 913 209
Mathematical Institute of              Fax:         (+420) 222 323 394
Charles University                     Secretary:   (+420) 221 913 203
Sokolovska 83                          Ph./Fax home:(+420) 267 310 082
186 75 PRAHA 8 - Karlin                <jvesely at karlin.mff.cuni.cz>
               http://www.karlin.mff.cuni.cz/~jvesely/