Odkaz na literaturu [1-3]

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Mon Sep 4 09:11:06 CEST 2006

On Mon, Sep 04, 2006 at 08:47:21AM +0200, "Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." wrote:

Pekny den!

a) muzete sveho mailoveho klienta naucit, aby kdyz uz posila html,
aby zaroven mail poslal i jako plain-text?

b) pravidla jsou proto, aby se porusovala; resp. vyvijela a inovovala.
Ja napriklad (po vzoru nemcu) zapisuju v bibliografii cislo vydani
hornim indexem u (za) rokem vydani a nikoliv podle ceskych norem,
pac je to kompaktnejsi, citelnejsi a estetictejsi. Vami navrhovany
zpusob mi prijde jako takovato dobra inovace a nevidim duvod,
proc to nezavest (kdybych se nepohyboval spise v humanitnich vedach,
kde se ciselny styl odkazovani na bibliografii prilis neuziva,
hned bych po tom taky skocil;).

P.T.