:Re: Nechodi mi nektere maily z konference CsTeX:

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Sun Oct 29 09:27:18 CET 2006

29.10.06, David Tesar <davidt at ucw.cz>:

> Mohlo by to byt tim, ze mail je zachycen spam filtrem. Deje se tak zvlaste
> v pripadech, kdyz telo mailu obsahuje kus TeX kodu, ktery je pak
> vyhodnocen jako podivny text.

Ja jsem odpovedel vcera z jine adresy, takze moje odpoved asi neprisla
do listu. Ten zmineny mail sel totiz primarne do cz.comp.cstex, takze
ja bych to spis videl na problem brany mezi newsgroup a diskusnim
listem. Ten puvodni dotaz totiz nemam ani ve spamech.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/