balicek jeopardy.sty - Riskuj

Robert Marik marik at mendelu.cz
Sun Oct 29 13:13:39 CET 2006

Dobry den, upravil jsem balicek jj_game.cls pro tvorbu hry typu Jeopardy,
kterou cast populace sledujici TV Nova zna jako Riskuj.

Novy balicek se jmenuje jeopardy.sty a je k mani na
http://www.mendelu.cz/user/marik/latex
a vyzaduje pdflatex. Poslal jsem jej i na CTAN.

Priklady pouziti jsou
http://old.mendelu.cz/~marik/latex/jeopardy/example/game1.pdf
http://old.mendelu.cz/~marik/latex/jeopardy/example/game2.pdf
http://old.mendelu.cz/~marik/latex/jeopardy/example/game3.pdf

Otazky muzou byt
1. Vyber z nabizenych moznosti.
2. Matematicky vyraz zapsany do formularoveho pole.
3. Text zapsany do formularoveho pole.

Pro posledni dve moznosti se pouziva balicek exerquiz.sty z baliku
AcroTeX. Ja jsem pouzil (a upravil nekolik vnitrnich prikazu) verzi
exerquiz.sty z roku 2005.

Hodi se treba pro ucitele kteri se ve vyuce obcas uz opravdu nudi - jako
treba ja :-)

Robert Marik

Mgr. Robert Marik, Ph.D.                 (Robert Ma\v r\'\i k)
Dpt. of Mathematics, Mendel University Brno   (www.mendelu.cz)
Zemedelska 3
613 00 Brno, CZECH REPUBLIC

tel:+420 5 4513 4030