Re: Odsazování odstavců

Marek Pomp pomp at osu.cz
Fri Oct 13 19:13:30 CEST 2006

Pekny den,
zrovna matematicka sazba s velkym poctem rovnic a vzorcu centrovanych
na samostatnem radku je pripad, kdy je nutne zacatek odstavce oznacit
odstavcovou zarazkou. TeX muze napruzit mezery za a pred rovnici a tak
informace o zacatku odstavce podana vertikalni mezerou muze ctenari
unikat. Ovsem autor musi dbat na to, ze pod (a nad) vysazenou rovnici,
ktera je uvnitr odstavce nesmi byt (ve zdrojevem textu) prazny radek!
Uz jsem videl text cely vysazeny takto:

\[ rovnice,\]

\noindent text za rovnici ...

:)