konverzia z webu do LaTeXu

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Fri Oct 13 23:34:56 CEST 2006

Dobry den,

chcel by som sa spytat, ci ma niekto prakticke skusenosti
s konverziou z HTML do LaTeXu. Potreboval by som
spracovavat udaje vkladane cez web pomocou nejakeho rich
text editora, ktory ich uklada ako HTML, pomocou LaTeXu.

Ocakavam, ze tam budu ciastocne pastnute veci z Wordu,
vselijake symboly, mozno tabulky, rovnice z editora
vzorcov, sk/cz znaky, ale nie obrazky.

Skusal som sa trocha hrat s perl skriptom html2latex,
avsak mal urcite problemy s akcentovanymi pismenami \v{l}
-> $\frac{3}{4}$ a podobne aj s \v{n}, \v{c}, .... Asi by
sa to dalo pred nim schovat nejakym preprocesorom, ale
uprednostnil by som cistejsiu cestu.

M. Fikar