Čím/jak nahradit \special{em:} ?

Michal Friesl friesl at kma.zcu.cz
Fri Nov 17 16:43:54 CET 2006

On Thu, 16 Nov 2006, Jan Pospisil wrote:

> hojně makra \emline a pro vkládání obrázků \special{em:graph obr.pcx}.
> Chtěl bych se zeptat na radu, jak nejlépe toto nahradit něčím
> portabilním (a funkčním v současných distribucích TeXu).

To bude asi vzdycky zalezet na tom, cim budes dokument zpracovavat. Kdyby
to dvips bylo malo, tak nahradit soucasnejsimi prikazy z pgf a graphics?

> Nejprve mě trochu překvapilo, že v takové distribuci jako texlive styl
> emlies (případně emlines2) vůbec není.

Byly u (DOSovskeho) TeXcadu, ktery takove obrazky generoval... V
emTeXovske distribuci
http://www.tug.org/tex-archive/systems/msdos/emtex/texcad.zip

> Mimochodem, nevíte někdo, k čemu kdysi sloužily parametry 3 a 6?

K predani cisel bodu (kdyz se cislovaly - viz alternativni definice
\emline v emlines.sty).

Michal Friesl