co strana to subor

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Nov 16 06:38:29 CET 2006

On Wed, 15 Nov 2006, Robert Marik wrote:

> Zkusim to ale moc si od toho neslibuji.

To ste vystihli celkom presne. Aj ja som mu chcel napisat (aj ked neviem
po anglicky - dal by som to prelozit), ale nakoniec som nenapisal. Pred
rokom mi celkom stacila jedna skusenost (nie s nim).

Vy ste to vyriesili (bleskovo, takmer na pockanie) napriek tomu, ze
o tom nepadlo ani slovo. Videli ste, ze to tak pojde a hned ste aj
navrhli fungujuce riesenie. Ja som si uz medzitym odladil to vytvaranie
a nasledne premenovavanie, ale tak to uz nebudem pouzivat. Vase
riesenie je perfektne, takze tak.

Co tak to trosku prerobit po svojom (ine mena, mozno trosku ine volby)
a mate krasny vlastny ovladac, ktory by koloval po celom svete. Urcite
by bol zaujem.

Zdravi
Ladislav Bitto