co strana to subor

Robert Marik marik at mendelu.cz
Wed Nov 15 15:14:05 CET 2006

V Wed, 15 Nov 2006 12:57:03 +0100, Ladislav Bitto napsal(a):

> Pan Marik, funguje to ako delo. Dakujem za ochotu a za vynalozenu namahu.
> Snad to pomoze vsetkym, ktori ten pdfanim.sty chcu pouzit. Vlozenie
> po stranach je velmi nemotorne - s Vasimi upravami to funguje aj
> na jediny subor, co je skvele, lebo pdfanim ma vela nastaveni.
> Vlozil som na jednu stranu zo 20 animacii a vsetky
> idu pekne dokola automaticky same (moja masina to zvladla - aj Vasa
> kocka tam pekne beha).

Do toho souboru www.mendelu.cz/user/marik/latex/pdfanim-modified.zip
jsem pridal definici prikazu, ktery zobrazuje jak jsme daleko v animaci a
umoznuje se v animaci posunovat.

Animace lze spoustet bud po staru nebo po novu. Oboji by se nemelo
kombinovat. Postaru znamena tak, jak je popsano v manualu
pdfanim, po novu znamena pouzit v textu prikaz \policka (dlouhe i a hacek
na c, od slova pol\'\i\v cko - textove pole). Ten zobrazi textove pole s
procenty a tlacitko start/stop. Klikanim na start/stop se animace spousti
a zastavuje, pokud je zastavena tak muzete do policka vepsat na kolik
procent animace mame po spousteni poskocit. Pokud je animace spustena
tlacitkem start, policko s procenty je read-only. Muzete treba pustit
animaci a zastavit kliknutim na obrazek, ale nezobrazuji se procenta. Nebo
pustit tlacitkem start/stop, ale potom to nezastavite kliknutim na
obrazek a pokud na ten obrazek presto budete klikat tak se to mozna bude
chovat trosku divne.

Musite navic pouzit soubor eforms.sty, k mani na CTAN, jako soucast
acrotexu, viz. napr. www.math.uakron.edu/~dpstory/acrotex.html nebo
www.math.uakron.edu/~dpstory/webeq.html - nemuzu sem dat presnej odkaz,
protoze stranky math.uakron.edu jsou blbe napsane a v nekterych linuxech
se nezobrazuji, jako treba u me.

Ten novy prikaz \policka#1#2#3 je dopsany do souboru tractrix2.tex a je
pribaleno i jak to vypada po prekladu - tractrix2.pdf. Na vnitrni makra
pdfanimu se nesaha, jenom je vyuzivame pro posun animace. Nejsu si ale
jisty,jestli to bude fungovat napr. pro animace bezici pozpatku, v
nejhosrim se to da snad uz snadno modifikovat.

Mel jsem to jeste pred obedem, ale nestihl jsem to driv poslat. R.M.

PS: tu kocku jsem nedelal ja, nasel jsem ji nekde na webu, a pry by
mela byt free, tak jsem si ji dal na svuj web.