jak na pdf z cslatex nebo pdfcslatex

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Nov 6 15:13:41 CET 2006

Vit Zyka napsal(a):

> Pak ma pdfcslatex spatne vygenerovany format.

Kdyz jsem si to precetl, tak jsem si vzpomnel, ze kdyz jsem pouzival
MikTeX, tak jsem ceske formaty dodelaval rucne. Prohledejte archiv
konference (napr. http://groups.google.com/group/cz.comp.cstex), je tam
toho o MikTeXu spousta.

Mimochodem, odkaz na Google archiv konference cstex na strankach CSTUG
je spatne (aspon v Mozille pod Linuxem mi nefuhguje). Uz jsem to parkrat
psal na www-admin at cstug.cz, ale porad nic :-(.

Jiri Zelinka