license violation in tetex-texmf-3.0 fixed

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon May 29 10:53:48 CEST 2006

On Sat, 27 May 2006, Matej Kosik wrote:

> Matej Kosik wrote: (nejaky softver ukusol zvysok posledneho odstavca, zvlastne). Mal vyzerat takto:
>
> Domnievam sa, ze cstex (a nielen on) nema byt sucastou mojich tetex-{bin,base,extra} balickov ale mali by byt udrzovane/distribuovane samostatne. Je sice pravda, ze je treba celkovo vyvinut (trochu) vacsie usilie (balickovanie je overhead navyse),
> --
Problem je v tom, ze tech operacnich systemu a balickovacich programu je
mnoho. V linuxech se pouziva .deb a .rpm, ve Windows CAB, v OS/2 .wpi,
Software Install, stary instalacni program od IBM. MikTeX ma svuj
balickovaci system. Pritom balickovaci system musi pri pridavani noveho
balicku najit radu informaci o jiz nainstalovanych programech. Pokud tedy
nemam v OS/2 instalovany TeX WarpInem, pak je mi cstex.wpi k nicemu. Tezko
lze predpokladat, ze Petr Olsak bude fyzicky schopen navyrabet CSTeX v
podobe balicku pro vsechny operacni systemy (temer jiste spoustu systemu
ani nema), takze nezbyva jina moznost nez se spolehnout na to, ze tvurci
distributoru to nejakym zpusobem zaradi. Kdyby se z mamuti distribuce
teTeX vyhodil CSTeX, dopadlo by to tak, ze by jen cast uzivatelu nasla
pouzitelny balicek, spise by vsichni (pokud by se o CSTeXu dozvedeli)
nasli cstex.tar.gz a podle navodu by se s tim museli poprat. To vidim
spise jako krok zpet.

> Matej Kosik

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz