azbuka

Viktor Patras viktor.patras at post.cz
Sun May 28 15:24:38 CEST 2006

Vazeny pane Bocku,

jeste bych navazal na svuj vcerejsi prispevek na tema vkladani/kopirovani
ruskeho textu primo do WinEdt.

Vzhledem k tomu, ze WinEdt pouziva kodovani ANSI pro vsechny jazyky je
nutne vytvorit si rusky prosty textovy soubor ANSI a ten potom po otevreni
ve WinEdt zobrazuje cyrilici v cp1251. Jedina (mozna) nevyhoda tohoto
postupu je, ze ten rusky prosty textovy soubor musite vytvorit na ruskem
operacnim systemu (coz nemusi byt bezne dostupnou zalezitosti).

S pozdravem

Viktor Patras