pdfcsplain mi vytvari jen dvi :(

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu May 25 22:16:59 CEST 2006

On Thu, 25 May 2006, Vasek Skrivan wrote:

> Dobrý den,
>  používám pro překlad pdfcslatex, koukal jsem do cslatex.ini a našel jsem
> tam podobný kód pro pdf jako je v pdfcsplain a taky v něm nefunguje
> překlad do pdf, dokud nenapíšu v souboru \pdfoutput=1. pomohlo by,
> kdybych ten kód nahradil kódem, který je ve správném csplain.ini?
>
> Předem děkuji za odpověď
> Vašek Skřivan

Nepomohlo. Je treba jeste cvicit s kategoriemi znaku { a }.
Reseni je v souboru cslatex.ini, ktery jsem T. Esserovi rovnez pred vice
nez rokem poslal. Tento soubor najdete napriklad v archivu

ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/base/cslatex.tar.gz

(je potreba ten archiv rozbalit).

Podotykam, ze na rozdil od csplain.ini, zde se nejedna o poruseni
autorskych prav, nebot prava na soubor cslatex.ini nejsou presne
specifikovana. Ja osobne pocitam s tim, ze iniciativu kolem cslatexu
nekdo prevezme. Napriklad v poslednim Zpravodaji na konci jsem nasel
jakesi "granty", takze se da ocekavat urcita iniciativa CSTUGu.

Zdravim

Petr Olsak