Problém s češtinou

Martin maaca Rehula maaca at centrum.sk
Wed May 24 15:59:24 CEST 2006

>    Nevim, jak poznam, v jakem kodovani je vstupni soubor. Pisu jej v editoru
>    TextPad, ktery mi u vlastnosti dokumentu ukaze "Code set: ANSI", "File
>    type: PC". K zobrazovani se pouziva font "Courier New" se "stredoevropskym
>    skriptem". V TextPadu vypada cestina tak, jak ma (tedy "z" je opravdu "z s
>    hackem" apod.).
Win uz par let nepouzivam, takze muzu poradit jenom tohle - otevrit
soubor ve Wordu (OOo Writeru) a on by se mel zeptat na kodovani. A to
zkouset tak dlouho, az se trefite... jasne, je to drbani se levou rukou
za pravym uchem...

Pokud je to vazne v iso kodovani, pak je chyba nekde hloubeji. Pokud je
to ve Win kodovani, staci pridat "\usepackage[cp1250]{inputenc}". Pokud
je to v UTF8, tak s tim se budete muset obrati na nekoho zkusenejsiho.
--