Prejit na TeXLive 2005 ci nikoliv ?..

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri May 19 06:45:38 CEST 2006

Zdravim,

je rano 6.00 a uz som v praci (vstavam o 4.00), tak natukam par slov.
S TeXLive nemam skusenosti. Mam najnovsi MIKTeX a najstarsi EMTeX.
Od zaciatku pracujem v LaTeXu(209), ale viacmenej s plainTeXovsku
filozofiou. Dodnes pisem 99% s tym starym TeXom. Tak jak pisete, ani mne
nic nechyba (a ked nahodou, tak s tym MIKTeXom to zvladnem).

Kazdy clovek je dajaky, ale sme rovnako zvedavi - takze mne vyhovuje
pracovat v tom najstarsom (zda sa mi, ze to ide aj rychlejsie) a sledovat
novoty na tom najnovsom a skusit nieco sem tam implementovat dotoho
stareho. Nech robim cokolvek, je to na mne.

Zdravim
Ladislav Bitto