Prejit na TeXLive 2005 ci nikoliv ?..

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu May 18 20:55:03 CEST 2006

Dobry den.
Dnes mi prisla zasilka se sbornikem a s CDcky a DVDckem s instalacemi
TeXLive2005. Prestoze jsem si procetl readme.cs.html, ktere mj.
pojednava o historii a soucastnosti projektu TeXLive, a kde se pojednava
o zmenach jednotlivych verzi atd., tak mi to nepomohlo v rozhodnuti zda
preinstalovat ci nikoliv.
Mozna je ve foru vice zacatecniku jako ja a jim by stejne jako me
pomohlo slyset nazor tohoto fora..
Kdy ma smysl preinstalovavat starsi verzi TeXlive? Jako svatecni
uzivatel TeXu vyuziju jen naprosty zlomek moznosti systemu. Sam mam
verzi starou cca 3 roky a momentalne me asi ani nic nechybi :-).  Uz
slysim nejake odpovedi, ze kdyz je vse ok, tak nema smysl nic menit.
Ovsem me to zajima i z technickych duvodu.. Napr. rychlost kompilace,
licencni politika (o ktere se ne DVD taky psalo), bohatost na fonty,
makra atd.. Muze to prosim nekdo par slovy zhotnotit a poradit. Kdyz uz
tady ty CDcka s tim DVD mam legalne u sebe... :-)

BTW: Ma nekdo zkusenosti s preinstalaci ?? musi se stara verze
odinstalovat a nainstalovat nova?? Nebo to staci preinstalovat pres
starou verzi ..

Diky a zdravim konferu..

Jarda Hajtmar