azbuka

Josef Krob Josef.Krob at phil.muni.cz
Wed May 17 13:12:05 CEST 2006

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "azbuka"
ze dne 17. května 2006 v 9:45, ve kterém se psalo:

> Preju dobry den,
> chtel bych se zeptat, zda by mi nekdo mohl poradit, jak pracovat s
> azbukou. Mam nainstalovany kompletni MikTeX a sprovozneny cslatex,
> pouzivam editor WinEdt. Potrebuju sazet i delsi texty psane azbukou.
> Protoze jsem uplny zacatecnik, myslel jsem, ze staci proste do WinEdtu
> zkopirovat azbukou psany text, ale kdyz to udelam, zobrazi se jen same
> otazniky.

Kdysi mi tu kdosi poradil toto:

\input cyracc.def
\renewcommand{\bfdefault}{b}
\fontencoding{U}\fontfamily{UWCyr}\selectfont \cyracc

{\LARGE Da\u\i\ zhe ty mne bolee lyubvi}\\

Ya vydumal mnogo lishnikh del, ogu\\
kotorykh svet eshch\"e nevidel, ogu\\
tri komba{\u\i}ny v~odnom pole\\
kollektivno vypit\cprime\ more\\
bez rubashki khodit\cprime\ v~gorode, ogu\\

A funguje to presne v tom prostedi, o kterem pisete. Jak moc je to
pouzitelne pro delsi texty musite posoudit sam.

--
Zdraví Josef Krob
středa 17. května 2006 v 13:08:47