tex4ht a cestina

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon May 22 10:39:15 CEST 2006

Vazeni kolegove,
potrebuji prevest dokument psany v cslatexu do HTML. Protoze tex4ht nemam
zkompilovan v OS/2, zkusil jsem to v Linuxu s TL2005. Mam oziveny cslatex,
ktery mi vytvori spravne DVI i PDF (pdfcslatexem). Zkopiroval jsem si
skript htlatex pod jmenem cshtlatex a vsechny tri vyskyty slova "latex"
jsem nahradil slovem "cslatex". Pokud nyni spustim cshtlatex, objevi se
chyba "Undefined control sequence \select at language". Pokud pri volani
skriptu cshtlatex pridam parametr "xhtml", zadna chyba se nehlasi, ale ve
vystupu je pomrsena cestina. XML deklarace tvrdi, ze kodovani je
ISO-8859-2, ale vsechny akcentovane znaky jsou nahrazeny dvojici ^@.
Netusite, jak se da cestina zprovoznit? Na DVD TeXLive jsem nasel jakousi
dokumentaci tex4ht v proTeXtu, ale ta mi vubec nepomohla...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz