otaceni eps obrazku

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Mar 24 08:45:26 CET 2006

Oldrich Svec - FSV wrote:

> Allplan je CAD a nevim o tom ze by umel nativne ukladat do EPS. Skusim
> zjistit. Take jsem zkousel primo upravit viz \includegraphics[bb=13 33
> 74 260, angle=-90, clip]{1.eps} ale naprosto stejny vysledek. Take kdyz
> opravim ramecek v GSview tak to take nepomuze a kdyz to otocim o 90
> stupnu tak obrazek zcela zmizi. Jste si jisty ze \includegraphics[bb=13
> 33 74 260, angle=-90, clip]{1.eps} funguje?
> Za pomoc dekuji!
> PS: skoda ze nepodporuje Latex obrazky lepe. Jinak je to dobry zpusob
> psani textu!

Dobry den,
LaTeX podporuje obrazky velice dobre, a zejmena vektorove mnohem lepe
nez treba Word. Nejsem LaTeXista, ale kdyz postupuji podle rady pana
Wagnera,
dostanu presne to co si predstavuji ze chcete dostat.

Zcela konkretne, kdyz rucne opravim BoundingBox toho obrazku
pomoci GSview, a pak pouziji nasledujici kod, dostanu vystup
ktery je v priloze. Ma to vypadat jinak? Ja si myslim, ze to je prave to
co chcete.
(Soubor 2.eps vznikl z 1.eps upravou BoundingBoxu, jinak je totozny.)
Takze jsem si jist, ze
\includegraphics[angle=-90, clip]{2.eps}
funguje jak ma. Nezapomnel jste \usepackage{graphics} zmenit na
\usepackage{graphicx}?

% Format: cslatex

\documentclass[12pt]{article}
\usepackage[IL2]{fontenc}
\usepackage{czech}
\usepackage{times}
\usepackage{graphicx}
\begin{document}

Tady je ne(jaký text.
Tady je ne(jaký text.
Tady je ne(jaký text.
Tady je ne(jaký text.
Tady je ne(jaký text.
Tady je ne(jaký text.
Tady je ne(jaký text.

\includegraphics[angle=-90, clip]{2.eps}

Tady je jiný text.
Tady je jiný text.
Tady je jiný text.
Tady je jiný text.