DVI problem s diakritikou

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Mar 17 17:25:47 CET 2006

On Fri, 17 Mar 2006, Viktor Patras wrote:

> Ahoj Dane,
>
> koukal jsem na to v Yapu 2.4.1596 pod WinXP a taky vidim cestinu
> zmrsene. Po pravde receno - takove obrazky jsem jeste nevidel. To ze chybi
> nektera diakriticka pismena, to se mi stava, kdyz mam ve zdrojaku blbe
> parametr inputenc.

To napise do logu "missing character" a nevlozi nic. Pismena budou chybet,
ale formatovani bude dobre. Tady se rozpadne formatovani, protoze TeX
pismena nasel, vlozil je do dvi, el nenajde mi je dvipm a formatovani se
rozpadne. Pokud si zapnu "use tfm", dostanu u kazdeho fontu chybu
"checksum does not match", tj. dvi bylo vytvoreno s necim, co se udajne
jmenuje cs*, aje nejsou to CS-fonty podporovane CSTUGem v CSTeXu!

> Co s tim ale nevim - myslim, ze jedine znova prelozit.

Znovu prelozit se spravnymi fonty.

Kdysi hodne davno existovalo nekolik ruznych neoficialnich variant
ceskych/slovenskych fontu. Mozna tvurce dokumentu ma stale neco podobneho
na svem pocitaci. Bud si onen clovek musi svoji obskurni instalaci
nahradit standardni verzi, nebo poslat zdrojak. DVI s nestandardnimi fonty
nikdo jiny neprecte.

> Cau
>

> Viktor Patras

Zdenek Wagner