Problém PDFCsLatex

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Mar 14 13:31:43 CET 2006

Myslim, ze mate pravdu, ale je divne, ze se nenajde soubor inputenc.sty.
Ja ho mam v adresar /usr/share/texmf/tex/latex/base, pod Windows by melo
byt podobne (od texmf, zalezi kde je TeX nainstalovan). Pokud se tam
nachazi, doporucuji zkusit texhash, v opacnem pripade priinstalovat nebo
preinstalovat.

Jirka