Jak psát česky v tetexu?

Pavel Kraus pavel.kraus at matfyz.cz
Tue Mar 14 10:01:28 CET 2006

Zdenek Wagner teithant o Re: Jak psát česky v tetexu?:

> Podle chybove zpravy mi pripada, ze pouzivate jinou binarku, nez kterou
> pouzil fmtutil na generovani formatu. Zkuste which cslatex, jestli to
> nenajde binarku z nejakeho jineho adresare. Pak zkuste:

Děkuji za zaslané rady. Problám byl skutečně v tom, že script cslatex volal
tex. Když jsem to změnil na volání pdfetexu, začalo to fungovat,

BTW, texconfig jsem také zkusil použít, ale když jsem v něm zvolil definici
formátů, umožnilo mi to editovat prázdný soubor fmtutil.cnf někde v /tmp...
Takže tudy cesta, alespoň na mém slackwaru, nevede.

Ještě jednou díky.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F