Jak psát česky v tetexu?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Mar 13 11:38:08 CET 2006

On Mon, 13 Mar 2006, Pavel Kraus wrote:

> This is TeX, Version 3.141592 (Web2C 7.5.4)
>  (/usr/share/texmf/web2c/il2-cs.tcx)
> ---! /usr/share/texmf-var/web2c/cslatex.fmt was written by pdfetex
> (Fatal format file error; I'm stymied)

Podle chybove zpravy mi pripada, ze pouzivate jinou binarku, nez kterou
pouzil fmtutil na generovani formatu. Zkuste which cslatex, jestli to
nenajde binarku z nejakeho jineho adresare. Pak zkuste:

ls -l `which cslatex`

Melo by Vam to ukazat, ze je to symlink na pdfetex. Pokud je to symlink na
neco jineho, opravte jej a melo by to zacit fungovat (ja mam teTeX 3 v
OS/2 a cslatex mi chodi).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz